Korte lijnen en snelle actie

Je club groeit hard, en dan is het fijn om een buitenboordmotor achter de hand te hebben voor de momenten dat je de turbo aanzet.

Voor uitzendbureau Match Support ben ik die marketing buitenboordmotor. Ik bedenk én regel originele relatiegeschenken, geef strategisch advies om online ad-campagnes maximaal te laten renderen en creëer pakkende wervingscontent voor socials. Lekker praktisch, met korte lijnen.

Samen fixen we het. 💪

Joppe Fransen

Ook behoefte aan een marketing 'buitenboordmotor'?

Let’s connect of stuur me een berichtje!

Samen het verschil maken

AgriFood Capital is de economische ontwikkelmaatschappij van de regio Noordoost-Brabant. Met verschillende impactvolle programma’s voor ondernemers zorgen we dat de economische regio floreert en klaar is voor de toekomst. En dat mag gezien worden. 

Ik zorg voor aansprekende content op de socials en online, ben sparringspartner en adviseur voor verschillende projectleiders. Is er een event? Dan schiet ik hier een pakkende video voor! En met effect want het online bereik groeide met maar liefst 29%!

Joppe Fransen

Ook groeien in online bereik?

Let’s connect of stuur me een berichtje!

Echte verhalen

Wat doen die toppers in de sector vee & logistiek nu eigenlijk? Hoe ziet hun dag eruit? En waarom vormen ze een onmisbare schakel in de voedselketen?

Voor Vee&Logistiek Nederland ontwikkelde ik een ‘contentbom’. Op basis van een  aantal slim geplande draaidagen vertaalde ik dit naar een jaar rond content.  Pakkende berichten en echte verhalen. Kant-en-klaar om zo te posten op de online kanalen. 

Joppe Fransen

Ook behoefte aan een contentbom?

Let’s connect of stuur me een berichtje!

Stem van de doelgroep

Aandacht trekken? Dat lukt alleen als je écht iets te vertellen hebt. En dat hadden we. Maar liefst 1.399 vrachtwagenchauffeurs deelden hun mening in het Nationaal Chauffeurs Onderzoek. Het resultaat? Een wervelstorm aan waardevolle inzichten! Samen met Logistic Force vertaalde ik die naar impactvolle content voor verschillende doelgroepen.

Voor de media brachten we het effect van een noodstop in beeld – vanuit het perspectief van de trucker. Met TV-bekendheid Rob Geus en truck-influencer Esmeralda Tol schoten we een krachtige video en stuurden een persbericht de wereld in.

De buzz? Die was er. Van Qmusic tot Truckstar, van online platforms tot chauffeursgroepen op social media – Logistic Force was gesprek van de dag.

Infographic en Spotify playlist

Voor werkgevers in de transport- en logistieksector – die kampen met personeelsschaarste – maakten we een heldere infographic. Want wie snapt wat chauffeurs écht beweegt, heeft een voorsprong.

En omdat muziek de brandstof is voor onderweg, creëerde ik als bonus een Spotify Playlist met de beste truckertracks. Een toffe extra die de doelgroep kon waarderen!

Joppe Fransen

Ook opvallen met jouw merk?

Let’s connect of stuur me een berichtje!